
Insurans Am
Dapatkan perlindungan Kemalangan Diri dan Motor melalui GoPayz sekarang. Harga berpatutan dan tiada dokumen rumit.
Â
Dukacita dimaklumkan bahawa kami akan menamatkan perkhidmatan kami, dan hari terakhir untuk anda mengakses dan menggunakan perkhidmatan GoPayz ialah 11.59 malam, 31 Mac 2025.
Â
Kami ingin mengucapkan terima kasih kepada anda, pelanggan kami yang dihargai, atas kepercayaan yang telah anda berikan kepada kami.
Â
Sila lengkapkan semua transaksi yang diperlukan dalam akaun GoPayz anda, dan mengeluarkan baki daripada akaun e-dompet anda dan menutup akaun e-dompet dengan kadar segera.
Â
Selepas 31 Mac 2025, perkhidmatan ini tidak lagi dapat diakses:
GoInsure Insurans Kemalangan Diri
a
GoInsure Insurans Motor
test
GoLife 10
test
GoLife Plus
test
GoTakaful
atest
Kekayaan
test
Pengiriman Wang
test
Pertukaran Wang
test
Zakat
a
Wakaf
test
Derma
test
Pembayaran Bil & Tambah Nilai (Utiliti, Majlis Perbandaran, Telefon & Internet)
a
Kredit Hiburan
test
Pengangkutan
test
Kebajikan
atest
E-Dompet & Kad Prabayar
asd
Penebusan GoPointz
a
Tawaran & Baucar
test
Â
Nota:Â Sila rujuk di bawah untuk arahan langkah demi langkah untuk melaksanakan tindakan yang diperlukan dalam akaun anda.
Â
Anda boleh memohon penutupan akaun dan mengembalikan baki yang tinggal dalam e-dompet anda ke akaun bank anda. Proses ini juga akan membatalkan mana-mana kad prabayar sedia ada anda.
Â
Anda boleh memilih mana-mana kaedah di bawah berdasarkan keutamaan atau keselesaan anda:
Buka aplikasi GoPayz dan ketik pada menu sisi.
Ketik bahagian "Perkhidmatan Lain", dan pilih "Permintaan Penutupan Dompet".
Lengkapkan borang dalam aplikasi dengan butiran bank peribadi anda.
Muat naik salinan Kad Pengenalan (NRIC) atau Pasport anda untuk pengesahan, dan sertakan penyata bank atau buku simpanan (muka surat pertama sahaja) sebagai dokumen sokongan untuk proses pemulangan baki. Kemudian, ketik "Hantar".
Buka aplikasi GoPayz dan ketik pada menu sisi.
Klik bahagian "Perkhidmatan Lain" dan muat turun ‘Borang Permintaan Perkhidmatan’.
Sebagai alternatif, anda boleh memuat turun borang melalui laman web kami dengan mengakses pautan yang disediakan di sini:
https://www.gopayz.com.my/content/dam/gopayz/en/support/faq/gopayz_service_request_form_v1.3.pdf.
Seterusnya, lengkapkan borang PDF dengan butiran peribadi dan bank anda.
Sediakan salinan Kad Pengenalan (NRIC) atau Pasport anda untuk pengesahan, sertakan penyata bank atau buku simpanan (muka surat pertama sahaja) sebagai dokumen sokongan untuk proses pemulangan baki.
Â
Nota:
Tarikh akhir untuk memuat turun penyata GoPayz anda ialah 31 Mac 2025. Terdapat dua (2) kaedah untuk anda memuat turun penyata GoPayz anda:
Buka aplikasi GoPayz, ketik pada tab "Transaksi" dalam menu footer.
Ketik "Muat Turun Penyata".
Pilih bulan penyata yang ingin anda muat turun untuk tujuan penyimpanan rekod.
Â
Nota Penting: Penyata yang dimuat turun melalui aplikasi adalah percuma. Anda hanya boleh memuat turun penyata untuk 6 bulan lepas melalui aplikasi.
Â
Nota Penting: Caj Permintaan Penyata sebanyak RM5.00 bagi setiap penyata setiap bulan akan dikenakan ke atas akaun dompet anda. Jika akaun dompet anda mempunyai baki yang tidak mencukupi, penyata tidak akan dihantar kepada anda. Anda hanya boleh memuat turun penyata untuk 12 bulan lepas melalui e-mel.
SIla tebus GoPointz anda sebelum 31 Mac 2025, kerana semua GoPointz yang tidak ditebus secara automatik akan terbatal selepas 31 Mac 2025.Â
Sila rujuk kepada Terma dan Syarat untuk maklumat lanjut.
Â
Dukacita dimaklumkan bahawa GoPayz akan meneruskan penutupan akaun pelanggan selepas 31 Mac 2025, bagi pelanggan yang tidak mengambil sebarang tindakan untuk menutup akaun mereka sebelum 31 Mac 2025. Pelanggan yang terjejas akan dimaklumkan bahawa akaun mereka telah ditutup. Â
Â
Sekiranya anda merupakan pelanggan yang terjejas dengan baki yang tersedia dalam dompet anda, sila membuat rayuan kepada Pendaftar Wang Tertunggak untuk menuntut wang anda, bermula dari 5 Januari 2026.
Terima kasih kerana menjadi sebahagian daripada perjalanan kami.
Â
Sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan lanjut atau memerlukan sokongan, sila hubungi kami melalui saluran-saluran berikut:
Telefon: +6018-388 3388
E-mel: customercare@gopayz.com.my
Dapatkan jawapan anda di sini.Â
Hari terakhir perkhidmatan kami adalah pada 31 Mac 2025, dan kami akan menamatkan operasi secara rasmi pada 1 April 2025.
Akaun dengan baki:Â Anda harus menggunakan atau mengeluarkan baki dengan melengkapkan Borang Permintaan Perkhidmatan atau Penutupan e-dompet sebelum 31 Mac 2025.
Â
Akaun tanpa baki: Akaun e-dompet anda akan ditutup dan ditamatkan secara automatik selepas 31 Mac 2025.
Â
Untuk sebarang langganan aktif atau pembayaran berulang yang dikaitkan dengan Kad Prabayar GoPayz anda: Kemas kini kaedah pembayaran anda kepada kad bank lain jika Kad Prabayar GoPayz anda digunakan untuk sebarang langganan aktif atau pembayaran berulang.
Ya, anda boleh mengakses aplikasi GoPayz dan menggunakan baki e-dompet anda untuk transaksi sehingga jam 11.59 malam, 31 Mac 2025. Berikut adalah cara anda boleh menggunakan baki anda sebelum 31 Mac 2025:
Â
{{deviceBrand}}
{{deviceModel}}
{{deviceBrand}}
{{deviceModel}}